kızlar merhaba 1-2 aya zıbınları almaya başlayacağım, fakat 0-3 ay ne kadar
almam gerek 3-6 ay ne kadar alayım?? bilgilerinize çok ihtiyacımvar eksik de olsun zorlanayım istemiyorum ama fazla kalıp küçülsün de istemiyorum. herkes farklk birşey diyor sizce ne yapmalıyım? en merak ettiğim konu 1- kaç adet zıbın 2- ayaklı pijamaları giyiyorlar mı 3- tulum daha mı rahatlık oluyor??