Bebeğime ilk doğduğu zaman evolvia kullandım şeker oranı az gaz yapmıyor 3 aylik olunca tadını beğenmedi aptamile geçtik. Bende aptamilin yapısını beğenmedim ne kadar karıştırırsan karıştır tane tane kireç gibi kalıyordu biberonda şuan hipp kullanıyoruz hiç bir sıkıntı yok bebeğimle memnun bende memnunum