Bir kızım var Zeynep Nilda. Şuanda 2. Ye hamileyim erkek bebek bekliyoruz. Eşim Hamza koymak istiyor Hamza olacak ama yanına ikinci isim ekleyebilirsin dedi.
Acaba babamın adını mi eklesem babamın oğlu yok iki kızı var . Veya Hamza cihan nasıl sizce ?
Yiğit vs düşünüyordum ama çok var artik ya yiğit te çok güzel ama sonradan vazgeçtim
Sizce ne ekleyebilirim başına sonuna farketmez ?