prens_prenses_annesi Kizlar39+4 haftaligimyarin hastaneye gdicemyinr muhtemelen nst ye sokucaklarama bn nezaman nstye girsem cocugum aslahareket etmiyove tekrar tekrar cekilmek zorunda kaliyorum tatlida yesemne yaparsam yapim hareket etmiyo ama evde kipir kipir
Alone prens_prenses_annesi canım nst den 10 dk önce çikolata ye ve meyve suyu iç. Bir de girmeden hızlı hızlı yürü
68pembemavi01 prens_prenses_annesi Bir iki sefer benim de öyle oldu son zamanlar erken gidiyordum randevu bulamıyordum.sabahları kızım uyuyordu ve hareket etmiyordu.ama doktor benden tekrar nst istemiyordu.Çok şükür şimdi doğdu Rabbim size de hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🌺 Tüm bekleyenlere inşaAllah
rumeysa_1c Aynı sorunu bende yaşıyorum sabahları genelde uyuyor benimki o yüzden ogleden sonra gidiyorum bende
68pembemavi01 prens_prenses_annesi Bebek kilolu dediler 3-4 cm açıklığım varken bebek kilolu dedikleri için sezeryan olmak zorunda kaldım.
prens_prenses_annesi 68pembemavi01 kac kiloydu benim suan 3 bucuk kiloymus yani 39+1 kontrilde oyle dediler suan 39+4 haftayim