Bazen biter mi diyorum onca hafta geçer mi bazen de geçip gidecek hemen biliyorum aslında.. panik atak hafif hafif geceleri oluyor gibi sürekli düşünüyorum ilk gebeliğim kötü hiçbir şey düşünmüyorum ama bilinmezlik biraz yoruyor hareketlerini hissetmeye başladıkça belki azalacaktır bu durum yani umarım.. çünkü psikolojimi etkiliyor özellikle yalnız kaldığımda