ilayddademrr 31 haftalık hamileyim bebeğimin suyu olması gerektiğinden fazla ve bugün doktorum kontrolde plasenta yaşlanmasının başladığını erken doğum olabileceğini söyledi tedirgin oldum böyle bir durum yaşayan var mı
yeni_anne2 ilayddademrr çok geçmiş olsun canım bilgim yok ama inşallah vaktinde gelir bebegin Rabbım yardımcın olsun
kardelenimm ilayddademrr ilk gebeliğimde yaşamıştım bunu plasenta kireçlenmesi, plasenta yaşlanması. O zamanlar doktorum bana bebeğin gelişiminde bir sıkıntı olmadığı müddetçe problem olmadığını söylemişti
snowglobe ilayddademrr ilk bebeğimde 24 25 haftalarda yaşlanma ve su azlığı vardı. 30 33 haftada doğum olur dedi iki farklı doktor da. Ama 38+5 te doğum yaptım. Tek sorun gelişmemişti ve 34 hafta ile uyumlu doğdı