En son 20 Kasım da regl oldum. 16 Aralık da olmam gerekiyor. Kanamam oldu buğün ilk defa böyle bir şey yaşadım bebek planlıyoruz. Yumurtlama günlerimi değerlendirdim. Bebek tutunduysa yerleşme kanaması mı bu lütfen bilen biri açıklasın. 5 aylık evliyim. Bilgim yok