Oykuarden yaptirdim ve malesef yüksek çıktı biraz. Endokrin doktoru takip verdi 15 gün sonra takibe devam dedi. Evde ölçmüyorum, sağlık ocağında haftada bir ölçtürüyorum. Endokrin doktoru bu şekilde istedi. Diyetisyene gidiyorum ayrica. Ben çok korkmustum fakat hiç korktuğum gibi ilerlemedi. Suana kadar diyetimi hiç bozmadim ve degerlerim hep normal geldi. Bebisin suyu ve kilosuda normal. En başta çok zorlandım fakat şimdi daha çok alistim. Birde sürekli yürüyüş yapiyorum. Bu şekil de dengede tutuyorum. Önemli olan gerçekten diyet listenize uymanız, gozunuz korkmasın. Korkulacak bir durum yok herseye uyduktan sonra 🌸