Kakulimmm kendini bu düşüncelere kaptırıp yorma olur mu , her yorumu her fikri her söyleneni .. aynı şeyleri yaşadım çocuğum şuan 4 yaşında yavaş yavaş söndü .. oğlumun 4 yaşında söndü seninkisi belki de 6 yaşında sönecek , şunu kendi kendimize kabullenmemiz gerekiyor bu çocuklar birer birey ve hepsi kendine özel bireysel farklılıkları olan çocuklar bazısı WC eğitimini 2 yaşında öğrenir bazısı 3 bazısı konuşmayı 2 yaşında bazısı 4.. bi doktor a rast geldim henüz oğlum 3 yaşındayken çocukların sadece sosyalleşme problemi var oda anne babalar çalışır vaziyette olduğu için ya da çocuk çocuğa eskisi kadar zaman geçiremedikleri için çocuklar içe kapanık oluyor veya tam tersi duygularını hareket sistemi içerisinde gösteriyorlar sen çocuğunu elinden geldiğince sosyalleştir onların tek eksiği bu .. sadece bunu kreşle değil spor la sağlamaya çalış kimse senin çocuğunu senden iyi tanıyamaz ona güven ..