Arkadaşlar erken doğum riskim olduğu için doktor progestan verdi 37.haftaya kadar kullanacaksın dedi bu şekilde sürekli kullanan ve işe yarayan var mı ? Kimisi ben kullandım yine de erken doğdu vs diyor bende yan etkilerinden dolayı kullanmaya korkuyorum