Kızlar nasıl geçiyor ? 17 günlük bebeğim ikinci çocuk . Gaz sancıları başladı çok çok zor çıkıyor gazı , uykuya geçişi de çok zor yerine koyunca azıcık kımıldansa hemen uyanıyor ilk çocuğum böyle değildi gazı vardı kolay çıkardı , yanında süpürge açardım hiç uyanmazdı bu çocuğumu üstünü düzeltiyim derken gözünü açıyor . İlk çocukta gözlerini açsa da bir Görsek diye beklerdik bu çocuğum hep gözler açık 😅 her çocuk farklı gerçekten sizlerde durum ne ? Önerisi olan var mı ?