Slm arkadaşlar riskli gebeligim var bugun dr kontrolume gittim sancilarim var suyum gelince doguma gitmemi soyledi dr m aksam eve gelince ayağım halıya takıldı ve yüz üstü düştüm karnımın üzerine ve arkamdada eşim vardı oda üzerime düştü cok korkuncdu cidden sağ tarafıma ozellkle ve ağrım tuttu hemen acile gittik ulturosonda kalp atislarini duydum icim rahatladi alttan muayene yaptilar acilma yok nstede agri cikmadi ama sağ tarafim cidden hala ağrıyor ve kanamam yok yarın kendi drme özelede gidicem cidden cok korktum o ani anlatamam bnimle benzer seyleri yasayan varmi cidden hala tedirginim cok uzuldum