Ben de ilk gebeliğimi öğrendim zaman çok endişeleniyordum nasıl bırakacağım diye.
1 paketim vardı bitince bırakacağım dedim. Eşim hayır şimdi 1 tane iç sonra içme dedi. Paketi aldı sakladı. Her akşam evde aradım çöpe attım dedi😀çalıştığım yerde kimse sigara içmiyordu ve market uzaktı. Gidip almaya erindim. Sabah işe eşim bıraktı akşam da geri aldı.
Sigaraya ulaşamadım kısacası.
5-6 gün sonra yakın arkadaşım geldi. O içerken yanında durdum yok içmeyeceğim dedim kendi kendime.
Sonra hiç içmedim.
Şu an emzirme dönemindeyim.
Doğumdan çıkınca hemen yakacağım dedim😀ama inan canım asla istemiyor.
Sigara konusunda aşırı iradesizdim.
15 yaşında başladım 32 yaşındayım siz düşünün.
Umarım siz de bırakırsınız örnek olması adına yazdım💜💜💜