Selam anneler salı günü hastaneye gittim kan değerim düşük çıktığından damardan kan takviyesi aldım haftaya tekrar alacağım onun dışında nst normal çıktı ama benim karnımda ağrı mı desem acı mı desem bilmiyorum çok rahatsızım onun haricinde kalçama vuran bir ağrım var bel ağrımı saymıyorum zaten aynı şekilde akıntımda artmış durumda bunlar doğuma hazırlık olabilir mi sancım olmadığı halde.