snglaltn Yaprak_cansu8063 kasık ağrısı var mı 11 hafta bende bugün oluyor başta da vardı doktor normal büyğyor diyordu sizce oluyor mu
Yaprak_cansu8063 zeynep59 doktorumda çok erken olduğu için sadece kıza benzetti daha belli değil çok teşekkür ederim canım benim 🥰
zeynep59 Yaprak_cansu8063 sağlıklı olsunda🥰 Benimde 14+2 erkek dedi banada dokdorum sağlıklı ve hayırlı dogumlarimiz olsun insallh 🤲
Yaprak_cansu8063 snglaltn Hayir bende olmadı arada bir hafif olurdu ama yeni neredeyse hiç kasık ağrım hiç olmadı canım herkeste farklı tabiki yinede dikkat et canım
Aslaninannesi_ Yaprak_cansu8063 14 hafta erken değil canım ben 11.haftada öğrendim değişmedide ☺️ bacak arasına bakıyor cinsiyet zaten oluşmuş oluyor boşsa kız doluyda erkek diyor 💙
Yaprak_cansu8063 Aslaninannesi_ doktor anlamadı 1 ay sonra tekrar çağırdı sadece kıza benzetti ama emin değilim dedi
Aslaninannesi_ Gulizar50 erkek canım bacak arası açıktı benim doktorun cihazı renklide olabilir kadın hatta renkliye çevirdi o altındaki yumurta toplarını bile gösterdi