ummuhanpolat12 Tutar13 bende çok bişey yok bugün sadece bi süre belim çok ağrıdı o kadar daha önce bi gebeliğim daha olmuştu onda da hiç bir belirtim yoktu benim ama
Tutar13 ummuhanpolat12 Benimde 2.cocuk olacak bu hayılrısı ile olursa ondada 15 gun onceden kasıklarım agrımaya baslamıstı testte negatif olmustu doktora gittim kist var oyuzden dedi kanda negatif cıkmıstı meger hanileymişim o ara doktor bide ilac vermişti bosuna kullandım
FatmaB_ ummuhanpolat12 canım ben umut vermek istemem aslında negatif bi değer ama ben kan verdiğimde 1.30 falan çıkmıştı 1 hafta sonra aynı gün verdim 179 çıktı. Gebelik varsa yükselicektir 1 hafta bekle istersen🌸
Patito__ FatmaB_ bebimde adetten uc gun once 1.55 cikti adet gnumde uc gun lekelenme gördüm cokcokaz bgun kesildi Bir hafta gecti kan testmin uzerinden Siz ne zaman vermistiniz ilk 1.30 kanini ? Adetten ne zmn onceydi
Patito__ ummuhanpolat12 1.20 ve 0.001 hastanelerin net negatif degerleridir. Ama adetinize var daha gec dollenmeyse negatif cikmasida olası.
FatmaB_ Patito__ benim 3 gün gecikmem vardı canım pcosluyum. 3 hafta geç döllenmeydi döngümde 43 gündü
Patito__ FatmaB_ tesekkurler cnm bu gece kan vercem bende banad umut oldu İnsallah saglikla hepimize nasip olsun 🙏