16 haftalığım hala devam ediyor, doktorum normal dedi ağrı şiddetlenmediği, uzun sürmediği ve kanama olmadığı sürece vücudun bebeğe alışma sürecidir, bu gibi durumlarda doktora danışmak en güzeli ve rahim büyüdükçe ağrı yapıyor endişelenecek bir durum söz konusu değil🌸