Aley06 Ankara etlik şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Doğum yapmış olan veya takipli olanlar varsa hangi doktordan memnun yazabilir mii🙏
oykumens Ben Tahir hocanın takipli hastasıyım her doktor bizzat rutin kontrol etmiyor asistanlari kontrol ediyor. Ama Tahir hoca bizzat kendi ilgileniyor. Doğumda da takipli olduğun doktor gelmiyor o gün kim nöbetçiyse doğumunu o yaptırıyor
Aley06 oykumens bende yaptıracağım merak ediyorum 20. Haftaya gireceğim hala aramadılar çok yoğunmuş doktor sabah erken gel haftaiçi belki açık randevu olursa hemen kap yaptır deyince acele ediyorum biraz ☺️
oykumens Aley06 hmm ben rutin kontrole gittiğimde kendileri randevu oluşturdular. Yani eylul randevumda kasima almıştım. Siz başka yerde mi takiplisiniz doktorunuz aslında bunun için geldiğiniz de belirtmesi gerekirdi açık randevu denk getirmek yerine
Aley06 oykumens evet etlikte takipliyim doktor biz bişey yapamıyoruz randevu aldığın yerle konuşuyorsunuz demişti