27+4 haftalığım. Bugün kontrolde doktoruma gün içinde kasılma hissetiğimi söyledim aslında bu kasılmaları 20.haftadan beri hissediyorum ama sanırım bebek büyüdüğü için daha fazla hissediyorum. Sanki bebek bir tarafa toplanıp taş gibi oluyor karnımın bir yanını kaldırıyor poposuyla birkaç saniye içinde geçiyor. Ağrı falan hissetmiyorum sadece o sertliği hissediyorum. Doktorum normal dedi rahim ağzım kapalı uzunluğu 4cm gayet normal dedi. Pazartesi gidip önlem amaçlı ciğer geliştirici igne olmamı istedi ogün 28+2 haftalık olucam. Ama bu ignelerin etkisi sadece 2 hafta içinde doğum olursa erkiliymiş ondan sonra etkisi geçiyormuş. Başka bir doktora da danıştım almana gerek yok dedi herşey gayet normal. Bende ne yapacağımı şaşırdım. Tecrübesi olan yazabilir mi? Bir de bebeğimin başı aşağıya dönük normal mi şimdiden dönmesi?