Babyybabyyy doğduğu günden beri kitap okuyorum, resimli kartlar var onları gösteriyorum ve üzerini sohbet ediyoruz. Bebeklik döneminde sadece kartları gösterip anlatırdım ne olduğunu. Şimdi parmakla işaret ediyor sorunlarını gosteriyor. 16 aylık kızım . Bazı sesleri taklit etmeye çalışıyor. 18 haftalik da gebeyim bazen çok bunaliyor dinlenmek istiyorum Tv açıyorum ama ilgisi yok . 2 dk bile sürmüyor izlemesi. Bence bebeklikten itibaren en az 1 yasa kadar TV gösterilmezse çocuğun ilgisi ekran da olmuyor. Kendim de özel eğitim öğretmeniyim tecrübelerim de bu yönde. O ritmik durağan görüntü ve sese alışık çocuklar hep o olsun istiyor ve ekrana bağımlılık oluşuyor . He bana göre ekran çocuğun yaşı /2 süre kadar gösterilerse sorun de teşkil etmez. Aksine öğretici şarkılarla bazı eylemleri bile öğrenebilir .