Alyynntkn sadece kilodan kaynaklı almıyorlar bebişleri ama inşallah sağlıcakla alırsınız kucağınıza küvete girse de üzülmeyin sağlıklı çıksın da hastaneden önemli olan o, küvete girer mi diye düşünmeyin şimdiden üzmeyin, sağlıklı olsun da öyle dua edin. Allah yardımcınız olsun. Benim oğlum da 6 gün yattı yoğunbakımda 38+5 ve 3300 doğmuştu ona rağmen yattı, sebeb kilo olmayabiliyor, inşallah sağlıcakla kavuşursunuz.