Cennetnazli Kızlar bugün doktora gittim ultrasonda rahmimde kasılma gördü doktor bu ilacı verdi iki yolla da alınıyormuş öyle yazıyor ilacın kâğıdında doktor hangi yolla alacağımı söylemedi hangi yöntem daha doğru olur sizce
Gizemnur1111 Cennetnazli ağızdan mide bulantısı baş dönmesi gibi olumsuz belirtiler oluyormuş vajinal yoldan alırsan daha sağlıklı olur demişti doktorum
qamze35 Cennetnazli vajinal yolla almanı tavsiye ederim ben öyle kullandım. Burda birkaç kişide gördüm ağızdan aldığında iğrenen zorlanan olmuş tadı hoş gelmediği gibi baş dönmesi yapmış vajinal yolla daha sağlıklı bence
seyma0661 Cennetnazli bende vajinal tavsiye ederim o şekilde kullanmıştım 3 hafta. Doktorum ağızdan alınca bulantı, uyku vs yapar demişti hiç denemedim bile
Laleyna Cennetnazli ben hamileliğimin başında kullanmıştım doktorum vajinal fitil olarak kullanmamı söylemişti hem daha etkili hemde yan etkisi olmuyormuş ağız yoluyla alınca çok fazla yan etkisi oluyormuş
Esra11_10 Gizemnur1111 baş dönmesi çok yapıyor ben ilk anlamadım ağzından aldım sonra ilacı bıraktım gereksiz
gmdy Bana doktorum ağzından almamı söylemişti uzun zamandır da kullanıyorum uyku hali harici yan etki yapmadı
av0kado Cennetnazli Dün doktorum vajinal yolla önerdi ağızdan alınırsa tansiyon düşmesi vs. Yapıyormuş.
Masal7778 Benim düşük tehlikem yoktu ama ilk 3 ay bebek tutunsun diye önlem amaçlı vermişti bana gece icmemi söylemişti baş dönmesi mide bulantısı yaptığı için ben ağızdan alıyordum ama kuzenimin düşük tehlikesi vardı o vajinal alıyordu
Eceninanne Cennetnazli enfeksiyonun yoksa akıntın olmuyorsa fitil gıbı almak daha etkili. Ağzıdan bas donmesi yapıyr
Aysolin Ben de 32.haftada baslayan kasilmalarim nedeniyle basladim vajinal yoldan aliyorum 2 haftadir. Neden agizdan degil de vajinal bilmiyorum acikcasi doktoruma sormadim hic. Bu sekilde daha etkilidir muhtemelen diye dusunuyorum
bebemvebenn Cennetnazli ağızdan kullandım ve aşırı uyku yapmıştı bende kullanmıştım. Başka bir yan etkisi olmadı .
SeverBurcu Cennetnazli tavsiye ile ilaç alınmaz herkesde aynı yan etki olmaz doktor vajinal al demediyse ağız yoluyla alacaksın yatmadan önce iç canım her yorumu dikkate alma sen
Gunduzanne Cennetnazli doktorunuza muhakkak sorun. Gebelik durumunuza takibinize göre kullanım şekliniz değişir
myangelson Cennetnazli bana ağızdan almayı öneriyor doktorlar enfeksiyon olmamam için çok sorun yasiyorum enfeksiyondan dolayı. Hem de serklaj atıldı enfeksiyon riskini en aza indirmek için ağızdan al diyorlar. Genelde yan etkileri sebebiyle vajinal almayı öneriyor doktorlar ama yan etkileri de bir süre sonra geçiyor benim vücut alıştı baş dönmesi uyku hali falan yapmıyor
Dlr13 Vajinadan al bence ben ilk gün ağızdan aldım başım döndü tansiyonum düştü aşırı kötü olmuştum yan etkileri olmuştu yani doktor vajinadan devam ettirdi
b-bg Cennetnazli ben ilk haftalarda kullanıyordum ağızdan alıyordum çok güzel uyuyordum hiç bırakmak istemezdim şu an hiç uyuyamıyorum sen yinede doktora sor yarın