ArasMom__ merhaba aynısı bende de oluyor ilk başta çok korkmuştum, internette baktığımda yalancı kasılma olduğunu öğrendim birebir aynı belirtiler. Ağrısız zararsız kısa süreli. Doktora gittiğimizde de herhangi bir problem yok, özellikle ikiz olduğu için iki haftada bir gidiyorum çünkü ve bu sertlik bir aydır var. Herhangi bir sorun değilmiş. Tam tersine içim rahatlıyor artık bebekler sağ diye düşünüyorum. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻