Kızlar bu antibiyotiği kullanan var mı? Çok fena hasta oldum. Yeşil balgam tükürüyorum, öksürük boğaz ağrısı boğazda şişlik ve şişin üzerinde sarılık var enfeksiyon sanırım. Doktor iki gün önde antibiyotiği yazdı kullanmadım bugün artık boğazımda şişliği artıp sarı iltihap oldu. Bir tane içtim şimdi ama çok üzülüyorum bebeğime zararı olursa diye