Merve8155 ben yeni evliydim eşim askerî personel hani gebelik daha geç oluşur diye düşündüm doktora gittim ve bana inofolic şase önerdi ben onu aldm eşim izne çıkmadan 20 gün önce başladm sabahları aç karnına içiyordum regl oldum bitti eşim izne geldi ve bir daha hasta olmadı 2 gün geciktim evde test yaptm çift çizgi gördm kan tahlili verdm orda da çıktı şimdi 36+6 haftalık olduk inşalla doğuma az kaldı tabı kafanıza göre alıp kullanmayın doktorunuza danışın benım yumurtalarim hem hızlı çatlasn hemde sağlıklı bir yumurta için kullandm ne bende ne de eşimde bir sorun yoktu sadece süreci hızlandırmak için eşim burda yok bana yoldaş olsn birde gidip geldiğinde gebelık oluşmaz diye süreci hızlandırdk şimdi bebeğimizi bekliyoruz