Kızlar doktorum dün Feramatı bıraktırıp Ferroya başlattı. İlk gün kullanımında aşırı rahatsız edici bir yan etkisi yaşamadım ufak mide bulantım oldu sadece ama biraz önce makattan gelen bir kanama fark ettim. Kabızlık yok aksine hep ishal yaşıyorum. İlacı buradan araştırırken kanama yan etkisini yazanları gördüm diye hatırlıyorum ama böyle bir yan etki yaşayan oldu mu?