Merhaba hanımlar 🤗
Evimde alt katım boş ve çatı dublex olduğu için ısıtmakta biraz zorlanıyorum ben yine alıştım ama bana oturmaya gelenler çok üşüyor yada klima açınca dengesiz sıcaklık oluyor. Çocuğu doğunca hasta etmiyim dengesini ayarlayalım diye termostat alalım dedik ama bakıyorum ya 120 tl ya 2000 tl yani siz ne önerirsiniz hangi marka hangi özellik önemli kullandığınız bi model var mı ?
Fiyat olarakta çok pahalı değilde orta halli bişey olursa iyi olur 🙏🏼☺️