rabiayy Kızlar 2 Aralık ;52,06 Beta 4 Aralık; 80,82 . Öncesinde de %60 civarında artmıştı ama sınırda dedi doktorum. Dış gebelik olabilirmiş. Bu durumu yaşayan var mı? Sonrasında sağlıklı gebelik olabilir mi? Bilgiye ihtiyacım var.
orkidemm_ rabiayy benim mesela çok sağlıklı şekilde artıyordu 60 dan fazla bazen değer dengesiz artar bazen çok artar kese gözükecek değere gelir hatta geçer gözükmez ya da doktor rahim dışında kese ya da farklı odak noktası görür öyle canım
rabiayy orkidemm_ benim değerlerimle hiç öyle olacak gibi durmuyor. Ama doktorum öyle yazmış. Tam anlayamadım bende. Neler olacak bilmiyorum, korkuyorum da ilk gebeliğim çünkü. Aslında değerlerim aşırı kötü değil ama doktorum sınırda tam istediğimiz gibi artmamış dedi. Tüpümle alakalı sorun olursa diye korkuyorum