
Kızlar bu 3 günde birlikteliğim oldu. Yarından itibaren ben ve eşim nöbetçiyiz 3 gün denk gelemeyeceğiz. Bu 3 günden birinde tutma olasılığı nedir? Bu ovulasyon işinden pek anlamıyorum açıkçası o yüzden yardımcı olursanız sevinirim. Nöbet şeklinde çalıştığımız bir işimiz olduğu için ayın her gününü değerlendiremiyoruz malesef.