Aslında bu 2. Hamileliğim ama ilki pandeminin ilk ayında kontrole diye gidip suyu azalmış diye suni ile başlatılınca şimdi öncesinde gelen sancıları bilebilir miyim bilmiyorum 🥴 bugün 36yım tam. bu defa oğlum olacak nasipse zaten çok ağrılı ve zor geçiyor en başından beri. Hareketleri de çok fazla ve sert. Hangisi sancı hangisi rutin bel ağrısı hangisi toplanma, kasilma hangisi tekme hiç bilemicem gibi geliyor..