Kızlar benim adım damla eşimin adı yunus biz eşimle karan ismini düşünüyoruz ama kuranda geçmediği için ben dinen uygun ve kuranda geçen 2.bir isim arayışındayım duhâ diye bir isim buldum ama eşim sürekli bakarız diyip geçiştiriyor sizce nasıl ben çok beğendim 😂 benim kocama güzel isimler sunmam lazımki heh bu içime sindi diyip karar versin yoksa bu çocuk isimsiz kalacak😂🥰 karana uyumlu isimleri bekliyorum canımcımlarr💙