1234zm
Canım ben şuan 30 haftalık hamileyim ve erken farketmistim 3 haftalikti ogrendigimde sadece kanda çıkmıştı beta artışı içinde düzenli kan vermiştim 4 haftalıkken alttan muayene oldum kese göründü. 6 haftalıkken kontrole gittim kese ultrasonda görünüyordu ama içi boş gibiydi doktorum alttan muayene teklif etti kalp atışı için tekrar muayene oldum.ve kesenin içinde bebeği gördük kalp atışını da dinledik. Endişelenme tekrar gittiğinde ultrasonda bebek gorunmezse alttan muayene ol hiç bir zarari da yok inşallah güzel haberler alırsın🌸