Melikesu Kızlar bat 5 Aralık yarın yani. Kanı da şimdi yeni verdim daha. Yükselir mi acaba?başına gelen var mı?adet belirtm yok gibi
gizem_esmr Melikesu suan negatif gorunuyor adet tarihiniz yakin betaya yansimasi gerekirdi ancak gec dollenme olursa yukselmemiste olabilir en dogrusu adetinizin gecmesini bekleyin hakkinizda hayirlisi 🩷
Melikesu Daha önceki sonuçlarım böyle çıktığı için yükselme ihtimali olabilir mi diye düşündüm. Başına böyle gelen oldu mu acaba?
minikbebegim06 Melikesu merhaba sizi üzmek için söylemiyorum ama 0.5 ile 2 arasında hicbir fark yok inşallah kısa zamanda Allah kucağınızı doldursun 🤲