SeLyy 10 gün önce sezeryan oldum. İlk yürüyüş çok zordu ama bu sizi korkutmasın saat başı kalkıp tur atın hastane koridorunda yürümek inanın çok iyi geliyor. Mecbur olmadıkça yatmaktan kaçının. Doğum öncesi kabız yapıcı yiyeceklerden uzak durun. Ben kendi kendime gaz çıkarıp büyük tuvaletimi yapamadım bu yüzden hastanede lavma yaptılar ancak eve gelince yine gaz çıkarmakta ve tuvalete çıkmakta sorun yaşadım. Bu yüzden kayısı suyu, hoşafı ve bol su için. Soğuktan uzak durun doğum öncesi ve sonrası. İlk 3 gün desteksiz yataktan kalkamadım. Sadece yattığımda kalkarken acı ağrı yaşadım. 1 gün hastanede kaldım diğer gün eve gelip tek başıma duş alabildim. Dediğim gibi tek sıkıntı yataktan kalkarken zorlanırsınız onun harici zorluğu yok ve korse taktım korse takınca daha dik yürüyebildim. 5.günden itibaren kendi işlerimi doğum öncesi gibi yapmaya başladım. Allah yardımcınız olsun hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏