erikarpuz herkese çok erken test yapmışsın dediğim için özür diliyorum çatlatma iğnesi 10. gün testime bakar mısınız 😅
minikbebegim06 erikarpuz çok ince bir çizgi var ama 10.gün yapılan test yanıltır iğne etkisi de olabilir çünkü bu günlerde yeni yeni geçmeye başlıyor bence birkaç gün daha bekleyin öyle kan verin inşallah vardır 💐🤲
erikarpuz minikbebegim06 keşke yapmasaydım cok umutlandım 🥲 teşekkür ederim 2 gün sonra tekrar yapacağım
minikbebegim06 erikarpuz inşallah vardır ben de çok erken yapmıştım sonra bekle bekle perişan oldum beta arttı mı artmadı mi diye şimdi olsa günümü beklerdim üzmek için demedim cidden kendim çok stres yaşadım o dönem sizde yaşamayın diye dedim ❤️
Elif-ada- erikarpuz testinizi görüp yorum yapmıştım şimdi alttaki yorumunuzu gördüm kusura bakmayın Rabbim tez vakitte nasip etsin