Selam kızlar bugün 19+5 olarak kontrole gittim ama mutsuz dondum :( öncelikte zaten bebeğim 1 hafta geride gorunuyordu gelişimi bu zaten yetmez gibi bir de bebek asagida dedi doktor bir vajinal muayene edeyim dedi baktı ve 26 mm dedi rahim ağzı kısalığı var ama açıklık yok bu iyi dedi. Perinatolojiye yönlendirdi. Progestan iğne ve fitil verdi. Bolca yat dinlen istirahat et artık dedi ev işi yapma vs dedi :( Bu durumu yaşayan ve tecrübesi olan güzel anneler anne adayları moralim çok bozuk lütfen deneyimlerinizi yazar mısınız