rabiayy canım betam çok iyi artıyordu ilk düşük beta ile öğrendim sonra çok iyi arttı 409 da iken betam doktor 10 gün sonra gel kese hatta kalp atışı duyarız dedi randevudan 1 gün önce 9000 beta ile acillik oldu artık doktor hatası mıydı neydi bilmiyorum 3 litre iç kanama ile acil ameliyata alındım sol tüpüm alındı patlamıştı tüpüm