Dileeekk ben doktoruma sordum sezeryani biz spinal yapiyoruz genelde dedi..epidurali prenses doğum olarak normal dogumlarda kullaniyoruz dedi…isterseniz spiral epidural de yapıyoruz sezeryanda ama hareketi kısıtlıyor dedi.epidural demek sırta bir kriter takiliyormus ordan ilaç veriliyormus ağrıyı azaltmak için.. gerek yok zaten serum ve iğne vuruluyor.