Kahvelihayat_1 Kızlar tüp bebek 8.gun kanda negatif çıktı dr 12.gün önemli demişti yarın kan günüm varmı yaşayan bu durumu? Pozitif olma ihtimali varmı sonradan 🙏🏾 yaşayan varsa yazabilir mi
MNesemm Kahvelihayat_1 ay cnm yarın bende gidiyorum hata olmadım diye tarlusa içtim hala olmadim 5 gündür ne gelen ne giden var bat 1 kasim