Gamzedogru25 Merhaba kızlar 3 gebeliğim 9 ay önce zorunlu sezeryan ile doğum yaptım şimdi 17 haftalık hamileyim hiç bir hareket hissetmiyorum diğer iki çocuğumda çok erken hissetmeye başlamıştım korkuyorum aklıma kötü şeyler geliyor
Ilayda12345 Gamzedogru25 2. Gebeliğim 28 haftalık hamileyim 24 haftalıkken falan net hissettim endişe etmeyin bence 💗
busraanneoluyor Gamzedogru25 kötüyü çağırma.canim bende biraz kilolu hamile kaldım yağ tabakasından dolayı kızımı da bu bebeğimde 21. Haftada hissettim :))
aslaytkn_ Benim ilk gebeliğim 18+4 deyim daha yeni yeni hissediyorum gönlünü rahat tut lütfen dua et bol bol sağlıcakla gelsin bebişler 🙏🏻
Gamzedogru25 aslaytkn_ insan ister istemez ves veseye düşüyor diğer gebeliklerimide 15 de tamamen hissediyordum hiç bir harek yok bunda
Ozge16_ Bende 19+3 haftalığım ama hâlâ emin değilim hissettiğime ilk gebeliğim olduğu için mi diye düşünüyorum yani pıtlıyo gibi ama değil gibide tam anlamıyla anlayamıyorum henüz 🤷🏼♀️
Gamzedogru25 busraanneoluyor benim de kilom var 9 ay önce de sezeryan oldum ondan kaynaklı mı diye de düşünüyorum
Munisett Her hamilelik bir olmuyor ki birinde erken hissedince digerlerinde de aynı olcak diye brşey yok hic stres yapma gayet normal 22-24 de hissedenler bile var akışına bırak