Maşallah ne güzel gerçekten herkesin bünyesi, acısı çok farklı… bende 10 gün önce sezeryan oldum. Ameliyattan çıkıp narkoz etkisi geçince cehennem azabını yaşadım. Cayır cayır bir saat boyunca ameliyat bölgem yandı. Hiç dinmedi acim. 1 hafta boyunca aniden batma hissi geldi hareket dahi edemedim bebeğime uzanamadim bile. Şuan 10. Gün şimdi istediğim gibi hareket edebiliyorum