Esraaa1239 Merhabalar aranızda Home office çalışan varmı işe ihtiyacım var maddi sıkıntı çekiyoruz yardımcı olucak biri varsa çok mutlu olurum
minikbebegim06 Esraaa1239 merhaba champs diye bir firma var internetten araştırın ben de forumlarda gördüm çoğu kişi orda çalışıyor trendyol ciceksepeti hepsiburada vs gibi yerlerin çağrı merkezi islerini yaptırıyorlar ben de başvurdum dönüş oldu yeni bir iş açılmasını bekliyorum
gezentianne Esraaa1239 Eğitim durumunuza ve becerilerinize göre bulursunuz. Yazılım sektöründe ve reklamcılıkta iyi maaşlar var eşimden ve çevremdeki arkadaşlardan biliyorum çoğu da evden calısıyor.
BerivanLina Esraaa1239 kardeşim Turkcell müşteri hizmetlerinde çalışıyor evden başvuru yapın isterseniz
Alparslannn4837 minikbebegim06 başvurdum ben de hemen aradılar 20 dk içinde ama hamileyim dedim ama ailem yanımda sorun değil calisabilirim falan dedim olumsuz oldu geri dönmediler
Esraaa1239 Bene oraya kabul edildim ama 4 aydır bekliyorum doğuma 2 ay kaldı süreç daha uzayacak gibi duruyor
FtmaGlr Gulcan0643 Her yazılımcı için geçerli değil. Bence iyi firmadaysa 250 üstü alması gerekiyor maaşı
Esraaa1239 CALL center olarak çalıştım ama iki gün zor dayandım Turkcell’e sürekli başvuruyorum ama hala cv mi görmediler napıcagımı bilmiyorum diğer yerden 4 aydır haber bekliyorum proje olmadığı için sürekli erteleniyor yazılım vs bilgim yok maalesef
Lebis6 Esraaa1239 Turkcell şartları nedir biliyormusubuz ben 3 vardiya şeklinde biliyorum ama yanlış mı biliyorum
BerivanLina Lebis6 her hafta başka saatler veriliyor mesela bu hafta 5-2 haftaya 8-5 diğer hafta 2-11 her hafta değişiyor
bengonca FtmaGlr kuzenim digitürkte çalışıyor. Yazılım mühendisi. 3 yıldır orda ama 250 almıyor… inşallah dediğiniz rakamlara gelirler tabi🌸
minikbebegim06 Alparslannn4837 ben hiç söylemedim hamileyim diye olumlu geçti proje çıkmasını bekliyorum
minikbebegim06 Birhayalimvr satış kısımları da varmis ama ben satış sonrası destek birimine başvuru yaptım