Ben de sabah tiroit içip uyumadan önce 2 3 saat önce yemeği kesip demiri içiyorum ama zor oluyor illaki atıştırma gereği duyuyorum. prospektüste gebeler 1 hap içebilir diyor sabah akşam kasdetmiypr sırf bunu sormak için dahiliye gittim bu hafta, doktor dedi ki emiliminden tam yararlanmak için aç iç gece iç dedi troitten dolayı. Sabah tiroit içip yarım saat kusmamak için bir mücadele, gece demir için uyumadan bir şey yememek için ayrı mücadele veriyorum 😂