Alya05 ummuhanpolat12 Benmde reglime 2 gün vardı dün gece yaptım negatif çıktı. Bu sabah baktım çok silik çizgi var Yani bu kuruma çizgisi neden çıkar ki
Meloakar ummuhanpolat12 artımed çok fazla yalancı pozitif çıkarıyor önceki aylarda çok defa bana silik çizgi çıkardı bu ayda çıkardı sonra başka bi marka aldım onda da silik çıkınca şüphelendim kan verdim sonuç pozitif umarım şeninde pozitiftir 🥹
Alya05 Meloakar bende dün gece artımed yaptım negatif çıktı bu sabah baktım silik çizgi var bu kuruma çizgisi dedikleri niye olıuyor ki