Kizlar selam esasinda bu ikinci gebeligim ama ilki zorunlu sezaryen oldugundan hic bunlari yasamadim sanci nedir nasil olur bilmiyorum.
Bebek çok aşaği inmiş dedi doktorum iki gun once kontrolde, ama ozellikle bugun yururken falan ani bir anda agri giriyo vajinaya sonra bu ağri belime doğru yayiliyo. Bunlara ek olarakda hafif hafif adet olucak gibi agri hissediyorum. Bunlar nedir yalanci sanci dediklerimi?