brcscglr hamileyken yapmıyorlar, ayrıca çöp olmuyor sigortanız. Örnek vereyim siz Ocak ayında sigorta yaptırdınız ve 6 ay bekleme süreniz var yani hazirana kadar hamile kalma diyor ama siz şubat ayında hamile kaldınız, sigortanız gebelik için gideceğiniz kontrol ve testleri haziran ayına kadar karşılamaz ama hazirandan sonra karşılamaya başlar. Bu arada hastalık olabilir başka test yapma ihtiyaçlarınız olabilir vs sigortanız bekleme süreniz dolana kadar diğer bütün hastane giderlerinizi karşılıyor diş vs dahil. Ayrıca Gittiğiniz hastane muayene ücretleri yüksekse sigorta her açıdan çok kârlı, bende doğum teminatlı sigorta yaptırdım ama sene başında 1 ay beklemeliydi benimki gebelik planlamasından vazgeçtik sigorta çok işime yaradı bu süreçte ona ödediğim paradan çok daha fazlasını harcamam gerekecekti, sigortamın bitmesine 3 ay var yeni hamile kaldım şimdi yenilediğim de bekleme süremi geçmiş olduğum için her şeyimi karşılayacak. Oğlumunda sigortası var ona aşırı uygundu 5 bin ödedik ama o kadar çok kullandık ki daha senesi bitmeden hakları bitti, gittiği doktorun iki muayenelik ücretine biz sigorta yaptırmıştık kârımızı siz düşünün yapılan testler acilden girip yediği serumlar vs hariç. Bir sefer acile gidiş minimum 5 binden başlıyor.