Kızlar merhaba 38 haftalık hamileyim.5 derece miyopum normal doğumda gözde yırtılmaya sebep olabileceğini okudum, doktoruma sordum bugün göz bölümüne görün ona göre görüş bildirsin, doğum şekline karar verelim dedi. Cuma sabah göze gideceğim. Aranızda miyop olup normal doğuran var mı?