Kkardelenn1 Kızlar d vitaminim düşük geldi endokrin yazdı bunu internete yazınca direk hamileler kullanamaz yazıyor ama sekreteri aradım kadın doğum doktorunun sordu doktora kullanabilirsin demiş gebeliğin başında kullanan var mu
nurmltli61 Kkardelenn1 1 aydır kullanıyorum ama ilaç olanı değil onun bide damla olanı var ağıza iki kere damlatıyorum bi sıkıntı yok
Kkardelenn1 nurmltli61 bana kapsül olarak verdi haftada iki gün kullanacakmışım bu üçüncü bebeğim ikisi yaşamadı çok tedirginim bir ilaç kullanırken ecopirin ve oksapar da kullanıyorum troid ilacı ve regenesis
nurmltli61 Kkardelenn1 tiroit ilacı bende kullanıyorum levotiron 25 mg olanından sizin tiroit de mi yüksek çıktı?
Kkardelenn1 nurmltli61 ben haşhimato hastasıyım tsh gebelikte yükseliyor maalesef 8.5 olmuş 125 kullanıyorum suan
seymayalcin Kkardelenn1 Rica ederim Bende mantar olmustu fitil verdi doktorum bende baktım nette gebeler kullanamaz yazıyordu internette hersey doğru yazmıyor 🤷♀️ doktor tehlikeli olsa vermez
Kkardelenn1 seymayalcin doğru söylüyorsunuz ama gebelikte sınırlı kullanılınca ilaçlar bir tereddüt ediyorum