Merve__26 Kızlar şu an 10+2 haftalık oldum ama bulantı,hassasiyet,ağrı falan yok normal mi 🥴 daha önce gebelik kayıplarım olduğu için tedirginim. Aslında en son pazartesi günü gitmiştim bi sıkıntı yoktu
58ee Merve__26 benımde daha önce kayıplarım var onlar da belirti yasamadıgım ıcin bu gebeliğimde korku içinde geçti ha hala geçiyor elimizde değil malesef ama ben bu gebelikte de bel ve ara ara kasık agrısı dısında bi belirti yasamadım 15 haftalık olduk 10 gün önce gittim iyiydi ama ertesi gün başlıyor benım korkular sanırım hissedene kadar böyle gecicek
aslanmommy Merve__26 aynısı bende de belirti yok cuma gününe randevu aldım bu hafta bitmedi bitmiyor iyimi diye düşünmekten çok stres oluyorum benim de Kayibim var oyuzden bu korkular hep
Damyavuz Merve__26 sen Allahın bir lütfüsün diyerek başlamak istiyorum 🫠 ne güzel işte. Benim bazı günler iyi bazı günler berbat geçiyor az kaldı sabır 💓
NurAyse_nur Merve__26 kiz ben 3. Ye hamileyim 7.3 um hic belirtim yok 😂ya ben napam diğerlerinde yasadigim hicbir belirtiyi gormuyorum bundan 😂 korkma Allah’ın izniyle birsey yoktur icine vesvese verme Allah’a teslim et teslim ol sen stres yapinca hormonlarinla bebege de geciyor 💐
KumpirsMom Merve__26 8. Haftaya girince karnımdaki kramplanma hissi bir günlüğüne geçmişti tüm gün Allahım bişey olmamıştır demi niye geçti bu ağrı diye kendimi yemiştim 😂😂 sonraki gün devam etti çocuğum kramplara sağolsun 😂 seni çok iyi anlıyorum o yüzeden
Merve__26 @aslanmommy anladım demek ki bu haftalarda belirti olmaması konusunda yanlız değilmişim. Bende gidicem bakalım yarın başka doktora
Merve__26 @Damyavuz yaa ilk cümlenize tebessüm ettim çok tatlısınız 🥰 evet dediğin gibi sabır ama işte gel de bunu içime anlat 😊
Prensess33 NurAyse_nur cinsiyet nedir benimde hoc belirti yok çok saskinim ya 😁 iki kızım var ikisinde çok kötü geçti kusma bulantı tiksinme kramplar mahfoldum şuan üçüncü hamileliğim belirti yok maşallah acaba erkek mıdır bu diye düşünüyorum , 🤭
aslanmommy Merve__26 ay canım benim yok daha 14.40 da randevum bende heyecanla bekliyorum sorduğun için çok sağol çok sevindim gidince haber veririm dua et bana sağlıkla goreyim ☺️🤲
babyiscoming_ Merve__26 benimde hiç belirtim kusmam bulantım vs olmadı. Gayet normal herkeste belirti olmuyor hatta sevinin hamileliğiniz rahat geçecek 🥰 biz 28 haftalık olduk🫶🏻
EceEgemen Merve__26 çok şanslısın cnm 2 gebeliğimde hiç bulantım VS olmadı hiç hamile gibi değildim, arada bir kayıbım var ondaki bulantı kusma hep hasta hissi beni mahvetti. Şimdi gene hamileyim ve bulantım VS. Gene çok bende de tam tersi psikoloji var neden bu kadsr kötü hissediyorum acaba bişey mi var diye
Janssue Merve__26 Öncelikle tebrik ederim 🥳 Ben de 6.haftadayım hiçbir belirtim yok çok şükür. Bence bugun hava çok güzel şöyle bir gökyüzüne kaldirip kafayi bakin. Ne kadar sansli ve sağlıklı olduğunuzu düşünerek mutlu olun stresi kendinizden uzaklastirin her sey cok guzel olacak eminim 😇🙏
aslanmommy Merve__26 gördüm canım çok şükür Rabbime iyiydi nasıl rahatladım anlatamam agladim stresten o kadar korktum ki