Kızlar hepinize merhaba 37 haftalık oldum hamileliğim boyunca sürekli böyle ara ara huzursuzluklarım kötü rüyalar falan olmuştu hep sonra geçti ama şimdi zaman yaklaştıkça yine başladı değişik şeyler geliyor aklıma hep be çok huzursuz oluyorum bir yerim ağırsa kötü birşey var hasta birini görsem hemen etkileniyorum korkuyorum kötü bişey olacak sanıyorum çok kötü bir durum moralim okadar bozuk oluyor ki yaşayanınız var mı böyle bir durumu